Zijn er goedkopere alternatieve voor een RØDE Interview microfoon?

Ik vind hem best duur. Maar deze microfoon ziet er uit als microfoon en heeft zelf een opslag dus hij heeft een soort dictafoon app er in. Dit is voor mijn opleiding handig omdat ik dan geen last heb van storingen en ik niet meer met kabels hoef te sjouwen.

Picture for question
een week geleden
in: Audio
Antoni
een week geleden
@Mikaapje, als je iets nieuw te duur vindt, kan je het misschien tweedehands kopen? Of huren, als je het maar korte tijd nodig hebt?
jc54
een week geleden
Goedkoop is duurkoop, kwaliteit heeft zijn prijs..........
TurfGraver
een week geleden
De Zoom M2 MicTrak is iets goedkoper.
tinus1969
een week geleden
Wat vind je duur? Wat is je budget?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een week geleden
Waarvoor wil je hem gebruiken ?
(M.a.w. wat zijn je eisen ? Anders kun je ook een dictafoon, of je mobieltje gebruiken)

Geef als eerste antwoord